Pálfi Éva: MARKETING NŐKNEK – Hogyan adj el NŐKNEK B2W? [ KÖNYV ]

2018 áprilisában jött el a nagy nap, e könyv megjelenésével datálható a B2W®  születése, melyet az első Marketing Nőknek rendezvényünkön mutattunk be.
Ez volt az első szakmai női nagyrendezvény Magyarországon, mely mai napig különleges és progresszív.

A könyv szerzője Pálfi Éva, aki 1998-tól olyan cégeknek tervezett brand stratégiát és vizuális marketinget, akik nőknek adnak el. Pontosan tudja, hogyan kel életre egy női fogyasztóra célzott márka és mitől lesz sikeres. Mára egyetemen tanítja a B2W Marketinget és elnöke a Magyar Marketing Szövetség Női Marketing Tagozatának.
Ha nőknek ad el céged, Éva könyve a leghitelesebb forrás ahhoz, hogy felelős és sikeres reklámokat tervezhess nekik, a nők pedig imádni fognak érte!

Marketing Nőknek felelősen, eredményesen és sikeresen! Első B2W® könyv, HIÁNYPÓTLÓ!
Fontos: a könyv átmenetileg e-book formátumban elérhető.

Bruttó

5 890 Ft

Leírás

Ez az első, 2018-as eredeti B2W SIKERKÖNYV!!!

Marketingesként, cégvezetőként ma már elengedhetetlen, hogy birtokában legyél a „T-tudásnak”, azaz tudj stratégiában gondolkodni olyan szakemberekkel, akik a kivitelezés mélységeiben lesznek segítségedre pl. a klasszikus piackutatásban, digitális analitikában, brandingben, design gondolkodásban, kampánytervezésben, tartalomelőállításban.
B2W piacszegmentációval tudunk női célpiacot meghatározni, targetálni, és pozicionálni, ezzel hatékonyabban és eredményesebben tudjuk termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kiszolgálni a nőket. Jobb lesz vevőinkkel a kommunikációnk, stílusunk és erősebb pozicionálást, kampányokat tudunk tervezni. Miért fontos ez Neked is?

A vásárlók 85%-a NŐ

Ezt a könyvet olyan cégvezetőknek, marketingeseknek, kreatív szakembereknek írtam, akik nőknek adnak el, nőknek kommunikálnak.


Mit jelent a B2W?

 Jelentése: Business-to-Woman, melynek rövidítése: B2W®

Márkanév is, mely jelöl egy értékteremtő közösséget a nőkért és a női fogyasztókra célzó cégekért. (Magyar Szabadalmi Hivatal B2W védjegy 2018.01.24., 2018.02.28-tól pedig a B2W Branding®, B2W Marketing®, B2W Sales®, B2W PR® szóösszetételek élveznek oltalmat)

A B2W®, azaz a business-to-woman minden olyan nőkre célzó üzleti tevékenység (beleértve a kommunikációt, logisztikát, értékesítést, stb.), melyet a hirdető kifejezetten női célcsoporttal folytat. A női célcsoport lehet női vevőkre célzó business (B2B), és lehet női fogyasztó (B2C) is.

Ez a könyv, amit most a kezedben tartasz az első olyan írás, ami B2W-vel foglalkozik. Minden inspiráló gondolatával, kutatott és további kutatást igénylő részterületeivel együtt arra törekszik, hogy felhívja a figyelmet a női marketingkommunikáció fontosságára.

Társadalmi szerepvállalás

A B2W® kiáll a nőkre célzó tudatos, őszinte, egyenes marketingkommunikáció mellett, ezért arra törekszik, hogy a nőket és a nőkre célzó cégeket tudásanyagokkal, és a jövőt alakító példaértékű szakemberekkel segítse.

A B2W® hiszi, hogy az okos marketingkommunikációnak társadalmi haszna van.

A B2W® fókuszában a 21. századi nők élettani, biológiai és érzelmi megismerése áll, ezért folyamatosan kutatja és elemzi szokásaikat, élethelyzetüket annak érdekében, hogy a B2W tudatos cégek marketingkommunikációja támogassa és segítse a nőket az előttük álló kihívásokkal való megbirkózásban, a nekik szánt termékek és szolgáltatások közti választásban, és hogy számukra a vásárlást egyszerűbbé, megnyugtatóvá, biztonságossá, de egyben a mindennapokból kiszakító élménnyé is tegye.

A B2W® legjelentősebb szakmai csúcstalálkozója a B2W Fesztivál, mely évente kerül megrendezésre.

A B2W® prémium közössége a B2W® VIP Club, melyben a tagok kapcsolatépítéssel, tapasztalatmegosztással, tudásanyagokkal, és saját online közösségi platformmal fejlesztik magukat, és cégüket. Folyamatosan figyeli és kutatja a média pozitív és negatív hatásait, hogy megoszthassa tapasztalatait a média szereplőivel, cégvezetőkkel, marketingesekkel és kivitelezőkkel, valamint magukkal a női fogyasztókkal is.

Rengeteg statisztika, példa és megvalósítási ötlet áll rendelkezésedre a könyvben, ami abban segít, hogy márkádat imádják a nők!

FONTOS! A B2W® nem feminista megkülönböztetés,
egészen egyszerűen figyelembe veszi azt a tényt,
hogy a nők és a férfiak élettani, biokémiai és érzelmi tulajdonságokban is mások.
Más teszi a nőket és más a férfiakat boldoggá.
Mások az erősségeik, gyengeségeik, stratégiájuk céljaik eléréséhez,
más a hangnemük, stílusuk és kapcsolatuk az emberekkel.
Más hatást vált ki egy nő és megint mást egy férfi az emberekből.
Ezért ma, amikor mindent perszonalizálunk, elengedhetetlen,

hogy megértsük a női fogyasztót, mint legnagyobb vásárlóerőt.

 

Sok sikert kívánok!

 

Pálfi Éva
B2W alapító, női marketing szakértő, brand stratéga,
a Magyar Marketing Szövetség Női Marketing Tagozatának elnöke,
a Metropolitan Egyetem B2W Marketing oktatója Marketing Mesterszakon

Van egy víziónk:

A B2W® kiáll a nőkre célzó tudatos, őszinte, egyenes marketingkommunikáció mellett, ezért arra törekszik, hogy a nőket és a nőkre célzó cégeket tudásanyagokkal, és a jövőt alakító példaértékű szakemberekkel segítse. Kérlek csatlakozz támogatóként is, mi pedig rengeteg extra megjelenést biztosítunk brandednek prémium közösségünkben.

 

Szerző Pálfi Éva
Könyv címe MARKETING NŐKNEK – Hogyan adj el NŐKNEK B2W?
ISBN 978-615-00-1391-6
© 1998-2023 Pálfi Éva – Minden jog fenntartva!
Kiadó Moare Design Kft.
Megjelenés 2018. április 20.
Oldalszám 140 oldal

Kapcsolódó termékek

Ha szerinted másoknak is érdekes lehet, oszd meg!