KÜLÖNLEGES MÓDSZERTAN, UNIKÁLIS TUDÁS
A Wealfort Institute a tanulás teljesen új dimenzióját nyitja meg:
egyedi módszertanunkkal nem csak tudást adunk, hanem személyre szabott élményt nyújtunk, amely segíti diákjainkat abban, hogy felfedezzék saját egyedülálló képességeiket és megvalósítsák ambícióikat.
Online tréningjeinket bármikor elkezdheted, rajtad áll, hogy milyen ütemben és mértékben szeretnél fejlődni.
ALAPÉRTÉKEINK
PÁLFI ÉVA
Brandstylist iparművész, #1 női marketing szakértő, a B2W alapítója, a Hogyan adj el nőknek B2W?, továbbá a Stílusos Márkastratégia és a Vállalkozásból Világmárka , “Mindenki Nőknek ad el” könyvek szerzője.
A Metropolitan Egyetem B2W Marketing oktatója Marketing mesterszakon.
Hatszoros marketing gyémánt díjas női marketing szakértő, 2023-ban Társadalmi szerepvállalásért kapott elismerést és lett a Szakmai Elit “Év Embere” nagydíjasa.
25 éve felsővezető, üzletasszony, 7. éve mentorál cégvezetőket és nagyvállalati döntéshozókat,
akik képesek akár 400 millóról a 3 Milliárdos ugrásra is 1 év alatt.
Éva szerint az üzleti és mentális tudás, tudatosság a legnagyobb érték, amit életünkben megszerezhetünk.
Oktatónk az államilag elismert szakmai képzéseinken, valamint a ráépülő képzéseinken, online tanfolyamainkon.
PIROS ATTILA
CEO, Founder, Investor
2023-ben “ÉV ZÖLD NAGYVÁLLALATI MENEDZSERE” Nagydíjat vett át az Országházban,
a Leader of the Year Nagyvállalati Nagydíjasa is idén.
Saint-Gobain Hungary ex vezérigazgatója, vezetésével 5Mrd-ról 46 Mrd-ra nőtt a cég.
ÉMIN díjas Innovátor. Vezetése alatt indult el elsőként a világon, a méltán világhírű Habito gipszkarton család magyarországi gyártása. Ugyancsak a nevéhez köthető az utóbbi idők leginnovatívabb építőanyagának, a foszforeszkáló és fluoreszkáló tulajdonságokkal rendelkező Weber Neon termékcsalád megalkotása és nemzetközi piaci bevezetése. A termékcsalád a múlt évben a Magyar Termék Nagydíj zsűrijétől, először a díj történetében, az összes kiadható kategóriát megnyerte.
305 fő vezetésével a 20 év alatt a Saint-Gobain Hungary meghatározó szereplője lett a magyar építőanyaggyártásnak.
Oktatónk az államilag elismert szakmai képzéseinken, valamint a ráépülő képzéseinken, online tanfolyamainkon.
SZALAI GABRIELLA
Tanulási szakértő, aki 15 éve marketingezik és ír szövegeket sikeresen kifejezetten női célpiacra.
45 ezres olvasótábora élvezettel olvassa cikkeit, leveleit. Gabi a B2W Szövetség alapító tagja, a B2W VIP Közösség belső szövegíró-tanácsadója, Év Marketingese díjazott, és a HVG Goldenblog díj nyertese.
Szenvedélye a szövegírás, és soha, sehova nem indul el radíros végű ceruza és hegyező nélkül. A fesztiválra a B2W stílusú szöveges kommunikáció kötelezően betartandó alapelveivel érkezik, és gyakorlati példákat hoz arra, hogyan lehet “B2W-síteni” a cégek szöveges kommunikációját – legyen az weboldalon, csomagoláson, ügyfélszolgálati e-mailben, Facebook posztban, vagy Insta sztoriban.
„A NŐK hálás, lojális célközönség. Erős, lelkes támogatóink. Elnézik, ha elbénázok valamit, megbocsátanak, ha hibát vétek, és értékelik az alázatot, amivel viszonyulok hozzájuk. Soha nem jutottam volna el egy nulla tőkéből indított céggel addig, ahol most vagyok, ha nem pont ŐK segítenek nekem ebben. I.M.Á.D.O.M, hogy zömében női vásárlóim vannak! Ők a mi erősségeink.
Oktatónk a ráépülő képzéseinken, online tanfolyamainkon.
D. PAPP-VÁRY ÁRPÁD
Márkadoktor, Magyar Marketing Szövetség alelnöke, a BGE Marketing Mesterszak vezetője.
PhD fokozatát közgazdaságtudományból szerezte 2007-ben a Nyugat-Magyarországi Egyetemen, témája az országmárkázás volt. Fő kutatási területei e mellett a városmárkázás (city branding), a termékmegjelenítés (product placement), a személyes márkázás (personal branding) és a sportmarketing. A Magyar Tudományos Művek Tárában a neve mellett 190 tudományos publikáció és 134 ismeretterjesztő írás szerepel. 5 ismert szakkönyv szerzője, mint a “JPÉ Marketing”, “A márkanév ereje”, a “Márkázott szórakoztatás”, valamint a “Mágikus márkázás: Beckham” és a legújabb idei könyve: “Országmárkázás”.
Az oktatás mellett rendszeresen tart tréningeket, illetve ad tanácsokat cégeknek, valamint személyeknek, és — nem meglepő módon — városoknak. Tanácsadásban ismert neve a “márkadoktor”. Szakértőként gyakran kérik ki véleményét sajtóorgánumok, így a Magyar Televízió, a TV2, az ATV, a HVG, a Nők lapja és még sorolhatnánk. Több szakmai szervezetben is aktív.
A B2W Marketing szakmai oldaláról és fontosságáról tart előadást nekünk azért, mert minden cégnek itt az ideje belátni: ha női célcsoportra fókuszál, akkor a nőkkel másképp kell beszélni. Ha ezt diktálja a “Józan Paraszti Ész” is, akkor tervezzünk márkánknak B2W kommunikációt.
Meghívott előadónk az államilag elismert szakmai képzéseinken, valamint a ráépülő képzéseinken, online tanfolyamainkon.
SZILÁGYI-BÉCSI TÍMEA
Három vállalkozásban tulajdonos, a legnagyobb az INT-Solution Kft, ahol évente több mint 1000 jelöltnek segít abban, hogy új munkahelyet találjanak.
„Hiszek abban, hogy mindenki megérdemli, hogy a munkán keresztül méltó életet biztosítson magának, ezért azon dolgozom, hogy mindenki megtalálhassa a számára leginkább megfelelő céget és munkakört. Az SZBT Development cégemben tréningek és coaching révén segítjük a vezetőket, a jövőbeli vezetőket és a magánszemélyeket, hogy olyan irányba fejlődhessenek, ami segíti őket abban, hogy elérhessék céljaikat.”
A harmadik vállalkozásának célja pedig az, hogy láthatóvá és célirányossá tegye az önkéntes tevékenységet. A GLOCOVO applikáció egy önkéntes lokátor, ami arra szolgál, hogy a szervezetek és az önkéntesek könnyen egymásra találhassanak tudás és érdeklődés alapon.
Oktatónk a ráépülő képzéseinken, online tanfolyamainkon.
CSORBA ANITA
Inspirációk Média, Inspirációk Élménystúdió, alapító, CEO
Kreatív mentor, az Inspirációk Média és az Inspirációk Élménystúdió alapítója. Sajátgyártású műsorain, videóin és különböző platformjaink segíti az egymillió fős követőtáborát abban, hogy tartalmas és minőségi életet éljen. Védnöke az Inspikid nevű Gyermekfejlesztő programnak, amely a gyermekek kreativitásának kibontakozását segíti.
Oktatónk az államilag elismert szakmai képzéseinken.
PÁLFI ÉVA
Brandstylist iparművész, #1 női marketing szakértő, a B2W alapítója, a Hogyan adj el nőknek B2W?, továbbá a Stílusos Márkastratégia és a Vállalkozásból Világmárka , “Mindenki Nőknek ad el” könyvek szerzője.
A Metropolitan Egyetem B2W Marketing oktatója Marketing mesterszakon.
Hatszoros marketing gyémánt díjas női marketing szakértő, 2023-ban Társadalmi szerepvállalásért kapott elismerést és lett a Szakmai Elit “Év Embere” nagydíjasa.
25 éve felsővezető, üzletasszony, 7. éve mentorál cégvezetőket és nagyvállalati döntéshozókat,
akik képesek akár 400 millóról a 3 Milliárdos ugrásra is 1 év alatt.
Éva szerint az üzleti és mentális tudás, tudatosság a legnagyobb érték, amit életünkben megszerezhetünk.
Oktatónk az államilag elismert szakmai képzéseinken, valamint a ráépülő képzéseinken, online tanfolyamainkon.
PIROS ATTILA
CEO, Founder, Investor
2023-ben “ÉV ZÖLD NAGYVÁLLALATI MENEDZSERE” Nagydíjat vett át az Országházban,
a Leader of the Year Nagyvállalati Nagydíjasa is idén.
Saint-Gobain Hungary ex vezérigazgatója, vezetésével 5Mrd-ról 46 Mrd-ra nőtt a cég.
ÉMIN díjas Innovátor. Vezetése alatt indult el elsőként a világon, a méltán világhírű Habito gipszkarton család magyarországi gyártása. Ugyancsak a nevéhez köthető az utóbbi idők leginnovatívabb építőanyagának, a foszforeszkáló és fluoreszkáló tulajdonságokkal rendelkező Weber Neon termékcsalád megalkotása és nemzetközi piaci bevezetése. A termékcsalád a múlt évben a Magyar Termék Nagydíj zsűrijétől, először a díj történetében, az összes kiadható kategóriát megnyerte.
305 fő vezetésével a 20 év alatt a Saint-Gobain Hungary meghatározó szereplője lett a magyar építőanyaggyártásnak.
Oktatónk az államilag elismert szakmai képzéseinken, valamint a ráépülő képzéseinken, online tanfolyamainkon.
SZALAI GABRIELLA
Tanulási szakértő, aki 15 éve marketingezik és ír szövegeket sikeresen kifejezetten női célpiacra.
45 ezres olvasótábora élvezettel olvassa cikkeit, leveleit. Gabi a B2W Szövetség alapító tagja, a B2W VIP Közösség belső szövegíró-tanácsadója, Év Marketingese díjazott, és a HVG Goldenblog díj nyertese.
Szenvedélye a szövegírás, és soha, sehova nem indul el radíros végű ceruza és hegyező nélkül. A fesztiválra a B2W stílusú szöveges kommunikáció kötelezően betartandó alapelveivel érkezik, és gyakorlati példákat hoz arra, hogyan lehet “B2W-síteni” a cégek szöveges kommunikációját – legyen az weboldalon, csomagoláson, ügyfélszolgálati e-mailben, Facebook posztban, vagy Insta sztoriban.
„A NŐK hálás, lojális célközönség. Erős, lelkes támogatóink. Elnézik, ha elbénázok valamit, megbocsátanak, ha hibát vétek, és értékelik az alázatot, amivel viszonyulok hozzájuk. Soha nem jutottam volna el egy nulla tőkéből indított céggel addig, ahol most vagyok, ha nem pont ŐK segítenek nekem ebben. I.M.Á.D.O.M, hogy zömében női vásárlóim vannak! Ők a mi erősségeink.
Oktatónk a ráépülő képzéseinken, online tanfolyamainkon.
D. PAPP-VÁRY ÁRPÁD
Márkadoktor, Magyar Marketing Szövetség alelnöke, a BGE Marketing Mesterszak vezetője.
PhD fokozatát közgazdaságtudományból szerezte 2007-ben a Nyugat-Magyarországi Egyetemen, témája az országmárkázás volt. Fő kutatási területei e mellett a városmárkázás (city branding), a termékmegjelenítés (product placement), a személyes márkázás (personal branding) és a sportmarketing. A Magyar Tudományos Művek Tárában a neve mellett 190 tudományos publikáció és 134 ismeretterjesztő írás szerepel. 5 ismert szakkönyv szerzője, mint a “JPÉ Marketing”, “A márkanév ereje”, a “Márkázott szórakoztatás”, valamint a “Mágikus márkázás: Beckham” és a legújabb idei könyve: “Országmárkázás”.
Az oktatás mellett rendszeresen tart tréningeket, illetve ad tanácsokat cégeknek, valamint személyeknek, és — nem meglepő módon — városoknak. Tanácsadásban ismert neve a “márkadoktor”. Szakértőként gyakran kérik ki véleményét sajtóorgánumok, így a Magyar Televízió, a TV2, az ATV, a HVG, a Nők lapja és még sorolhatnánk. Több szakmai szervezetben is aktív.
A B2W Marketing szakmai oldaláról és fontosságáról tart előadást nekünk azért, mert minden cégnek itt az ideje belátni: ha női célcsoportra fókuszál, akkor a nőkkel másképp kell beszélni. Ha ezt diktálja a “Józan Paraszti Ész” is, akkor tervezzünk márkánknak B2W kommunikációt.
Meghívott előadónk az államilag elismert szakmai képzéseinken, valamint a ráépülő képzéseinken, online tanfolyamainkon.
SZILÁGYI-BÉCSI TÍMEA
Három vállalkozásban tulajdonos, a legnagyobb az INT-Solution Kft, ahol évente több mint 1000 jelöltnek segít abban, hogy új munkahelyet találjanak.
„Hiszek abban, hogy mindenki megérdemli, hogy a munkán keresztül méltó életet biztosítson magának, ezért azon dolgozom, hogy mindenki megtalálhassa a számára leginkább megfelelő céget és munkakört. Az SZBT Development cégemben tréningek és coaching révén segítjük a vezetőket, a jövőbeli vezetőket és a magánszemélyeket, hogy olyan irányba fejlődhessenek, ami segíti őket abban, hogy elérhessék céljaikat.”
A harmadik vállalkozásának célja pedig az, hogy láthatóvá és célirányossá tegye az önkéntes tevékenységet. A GLOCOVO applikáció egy önkéntes lokátor, ami arra szolgál, hogy a szervezetek és az önkéntesek könnyen egymásra találhassanak tudás és érdeklődés alapon.
Oktatónk a ráépülő képzéseinken, online tanfolyamainkon.
CSORBA ANITA
Inspirációk Média, Inspirációk Élménystúdió, alapító, CEO
Kreatív mentor, az Inspirációk Média és az Inspirációk Élménystúdió alapítója. Sajátgyártású műsorain, videóin és különböző platformjaink segíti az egymillió fős követőtáborát abban, hogy tartalmas és minőségi életet éljen. Védnöke az Inspikid nevű Gyermekfejlesztő programnak, amely a gyermekek kreativitásának kibontakozását segíti.
Oktatónk az államilag elismert szakmai képzéseinken.